Dag 8 - 6 Januari - Met shuttle bus naar Kuta.

6 januari 2016 - Kuta, Indonesië

Wekker gaat om 7 uur af. Laatste spullen inpakken, ontbijten, en om 9 uur komt de shuttle bus/Regiotaxi. ( RP300.000 -2 personen ) er gaan nog 3 personen mee. Eerste stop in Sanur. Dan zijn wij aan de beurt. We laten ons afzetten bij het vliegveld, daar worden we gratis opgehaald door een chauffeur van "Surya inn" hier zijn we in 2013 geweest, en is een lekker "doorreis" hotel. 5 minuten van het vliegveld, heerlijk airco, en t.v. met BVN, dus we kijken weer nieuws, Noord-Nederland is ontregeld vanwege ijzel, mensen kunnen op straat schaatsen. Smelt hier liever weg, dan ijzel in Nederland. Om half 5  weer wandelen, en een ijsje eten bij Mc Donald. Daarna gaan we Duck eten. Heerlijk, nog even live muziek luisteren in centrum Kuta. Vandaag 2 kaarten gestuurd, benieuwd wanneer die aankomen, heb de datum van wegsturen erop geschreven. Om 21.00 kijken we NOS Journaal, met als belangrijkste nieuws  de ijzel, bizar...... en 60 jaar NOS Journaal achter de schermen. 22.00 slapen. Morgen naar het vliegveld, naar Manado, daar worden we opgehaald door iemand van "Bastianos" op Lembeh.