Dag 7 - 5 Januari - Naar "Air Panas" met taxi

5 januari 2016 - Lovina Beach, Indonesië

Dag 7 - 1 week voorbij... mijn werkdagen gaan al snel voorbij, maar een vakantiedag/week gaat nog sneller - Half 7 gaat de wekker, vandaag naar Air Panas,(AP ) de warm water bron in Banjar. Ontbijten kunnen we nog niet, maar de "indomarket" - supermarkt is wel open. Vroeg hé? We kopen wat broodjes+crackers en drinken. Om half 8 precies is de taxi er, we rijden in een half uur naar AP. We zijn de eerste en blijven het eerste half uur samen, wat een rust in het paradijs, prachtig is het hier, bomen, bloemen, vlinders, en een groot warm water bad, met fonteinen, en krachtige waterstralen waar je door gemasseerd wordt. We zijn okt-nov.2011 ook geweest toen was het razend druk, we waren toen rond 3 uur, wat een verschil.Januari,Februari is echt laag seizoen. We blijven er 2 uur, en zijn half 11 terug, en kunnen dan ontbijten, het ontbijt is tussen 8-11. We nemen voor de verandering de pannenkoek. ;-)
Dan ga ik bij zwembad relaxen,
Johannes gaat een fietstocht maken de bergen in op zijn mountainbike, het valt hem wel tegen hij gaat 3/4 de berg op en moet stukken lopen. Ik vind het knap als je alleen de heuveltjes aan de Apeldoornse weg gewend bent. Als Johan terug komt, ga ik 1 uur en internetcafé ( zo hou je je relatie het langste goed ;-) ) Serieus, thuis doen we regelmatig ons eigen dingen, en tussendoor ontmoeten we elkaar en hebben we het reuze gezellig, we hebben beiden die ruimte nodig, en het werkt uitstekend. Eindelijk heb ik alle adressen- hoop ik- in de mailinglijst gezet, ik probeer ook de eerste 3 dagen terug te halen en op een manier plakken/kopiëren te doen, helaas geeft hij virusmelding, en stop ik mijn actie. Ga misschien nog 1 poging wagen in Kuta? en anders is het zo. 30 dec bus- trein - vliegtuig Jakarta, stop en Bali, overnachting bij NB Bali. 1 Januari taxi naar Lovina.Omdát het nieuwjaarsdag was duurde de tocht 90 km 6,5 uur i.p.v.3 uur. Ik heb 5 uur en E-book gelezen. Een psychologische roman. "De dag dat ik dood ging" geen leuke ttitel, maar prachtig verhaal. ( voor de liefhebbers kijk maar bij bol.com waar het over gaat ) zo even in kort de eerste 3 dagen. Als ik terug kom met de fiets, neem ik nog een laatste duik, daarna nog 1 keer dat zalige gerecht bij Warung "AYU" gegrilde kippenborst met lemongras, mhm.om half 10 slapen. We verplaatsen mijn bed onder de ventilator, heerlijk, eindelijk slaap ik lekker zonder slaapmutsje.