Dag 59 - 29 Februari we vliegen naar huis.

2 maart 2024 - Denpasar, Indonesië

29 Februari

8 uur wakker, half 9 ontbijt. Eén van de lekkerste ontbijten dat ik gehad heb deze vakantie en zelfgebakken broodje nog warm. Echt zalig. Mhmmmm. Vandaag de koffers goed inpakken. Voor de terugvlucht. We vliegen vannacht 1 Maart 00.10 uur naar Qutar-Doha. Onze eerste vlucht duurt 9 uur, na een tussenstop van 3 uur nog 6 uur vliegen naar Amsterdam. Ik ga nog 1x naar "Naturel" met de Grab motor (€ 1,50 heen en €1,50 terug) voor controle van permanent make-up. Het zit allemaal prima, geen nabehandeling nodig. Het is prachtig geworden ben zeer tevreden. Krijg nog een opmaaktip mee, dan terug naar hotel.

Eten bij "Night-market" saté en juice lemon.... van 2-5 rusten/slapen. Energie sparen voor komende 24 uur. Zonder bed. Proberen te slapen-dommelen in vliegtuig. Om 6 uur nog x eten bij Night-market en juice. Dan de laaste spullen inpakken, en om 21.00 uur naar het vliegveld weer zitten heel dicht bij 1 km lopen. Toch nemen we een Grab-car voor de koffers. Het is vrij rustig op de luchthaven. We geven de paspoorten bij de balie van Qatar Airways af. Volgen de route, security-scan enz. En zijn na 1,5 uur om 22.30 bij Gate 5. Om 23.30 uur boarden. 00.20 vertrek. Het is 1 Maart.

1. Rietjel:
    2 maart 2024
    Wat heb je laten doen in je gezicht wenkbrauwen nouw weer lekker naar huis is ook wel weer lekker goede vlucht groetjes rietje

Jouw reactie