Dag 58 - 28 Februari. Afronden

29 februari 2024 - Kuta, Indonesië

28 Februari

De wekker was gezet op 7 uur, wij waren 6 uur wakker. De zonsopkomst om 6.24 uur hoeven we niet te volgen,  het is bewolkt. Die prachtige zonsopkomst & zonsondergang zie je in Juli -Augustus maar niet in Januari & Februari. Je kan niet alles hebben in het leven, ook niet tijdens een reis. Geniet van de mooie momenten die voorbij komen in je leven. Koester ze. Wees dankbaar! Na het ontbijt 7.30 uur, uitchecken en de chauffeur die ons opgehaald heeft 6 dagen terug brengt ons weer naar de haven van Toyah Tepeh. We gaan weer met "Tanis", hij vertrekt deze keer op tijd, maar heeft een tussenstop op Nusa Lembongan. We zijn om 11.00 uur in Sanur. Het vrouwtje met lekker eten heeft ceremonie en weer kunnen alleen drinken daar. We eten bij Warung "Mak Beng" echt lokaal. Zelfs Johan vind het TE pittig. Ik eet een beetje van de pittige bouillon met rijst.  Er is een "Galungan" ceremonie vandaag. Dit feest duurt tot 9 Maart.
Na afloop horen we ineens:  ...... "hello...hello....hey....". wij denken iemand die taxi aanbied. Johan lijkt toch achterom en ziet het vrouwtje, waar we altijd nasi aten met ontbijt als we in Sanur zijn,  ze was bij het familie-altaar aan het offeren we krijgen een "Dragonfruit mee. Gaan naar Prime Plaza onze koffers ophalen uit de "luggage store". Daar lees ik de app van onze chauffeur hij kan niet??? Oke jammer,  dan bestellen we "Grab."We zijn om 1 uur in Kuta bij "Raku Ayu hotel" het zit naast "Surya Inn" Waar we jaren terug en keer geweest zijn. We gaan op zoek naar een eettent. Komenuiteindelijk bij een night-market concept en nemen weer 10 Saté,  en "Freshmint juice" , citroen +ananas+ mint. Heerlijk. In de avond eten we weer hier. Half 10 naar bed. Onze laatste nacht op bed Bali-Indonesie. Morgen nacht in het vliegtuig slapen als dit lukt?

1. Nancy Van Oss:
    29 februari 2024
    Wat vliegt de tijd hè Thea zo sta je de koffers aan t inpakken en zo ben je weer op de terugreis. Neem aan dat je tijd genoeg incalculeert want als de beloofde race niet komt is toch even stressen denk ik.
    Geen djalan djalan maar in de tempo doelo tijd
  2. Rietjel:
    Goede vlucht groetjes rietje
  3. Willemsen:
    29 februari 2024
    Goede vlucht naar huis gewenst,
    Groetjes Wietske en Dik

Jouw reactie