Dag 7 - 8 Januari 2024

8 januari 2024 - Lovina Beach, Indonesië

Dag 7 - 8 Januari 2024

Om half 5 wakker. "Sanitaire stop", daarna blijf ik wakker. Vandaag uitchecken,  en een ander adres, wel in Lovina.
Rond 11 uur belt de taxichauffeur. (Van het ongeluk) Hij wil graag weten hoe het met ons gaat? Zelf zit hij thuis te wachten,  tot het bedrijf weet hoeveel hij moet betalen. Mischien 20.000.000 = 1.200 euro, enorm veel geld voor hier. Ze verdienen hier 6-8 euro per dag. Triest hoor, terwijl het een technische storing was. (Defecte rem) maar verzekeringen bestaan hier niet.

12.00 uur worden we door de eigenaar van "Kaia" naar "Sunari" gebracht het is 750 meter verder. De eigenaar wil er niets voor hebben, wij geven natuurlijk een fooi/tip. Bij "New Kutus Kutus Sunari Beach Resort" hebben we een "Deluxe" kamer geboekt. Een 4 **** hotel. Geweldig. Een bad half open kamer. Buiten prachtige zon plekken en zwembad.

15.00 uur regen en onweer. Dit duurt tot 17.00 uur. Daarna gaan we eten bij "Jaring" de nr 2 van TripAdvisor.com. We nemen beiden een mocktail "Lovina sunset" heerlijk,  en Yakatori (kipsate met heerlijke saus) met rijst,  we bestellen extra pindasaus voor over de rijst. We hebben nog niet veel, of niets gedaan,  veel gereisd en ontspannen. Na 6 jaar hebben we het wel "gezien". Maar Bali blijft mooi. Het weer,  de mensen,  het  zalige eten, de kleuren en geuren, de prachtige natuur, maar vooral de energie die er heerst. Voor mij is en blijft het een goddelijk eiland. Krijg er geen genoeg van. Blij dat ik weer hier mag zijn. Om 22.00 uur naar bed. Morgen gaan we iets plannen,  we willen nog een keer naar de dolfijnen. Als je Lovina zegt,  zeg je dolfijnen. Van "Kaia" kregen we een dolfijnen sleutel. Leuke attentie van een prachtig adres/accommodatie, totale rust. 4 kamers. Echt geweldig.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Monique:
    9 januari 2024
    Mooie hotels. Leuke en lekkere restaurants en dan ook nog heerlijke massages. Ik geniet aan de zijlijn een beetje mee.