Dag 57 - 24 Februari 2016

24 februari 2016 - Lovina Beach, Indonesië

6 uur wakker. Half 8 ontbijt. Zwemmen. Johan gaat fietsen naar Singaraja, en koopt een kleine komodo varaan, hebben thuis een grote staan. Als Johan terugkomt koffie drinken, beetje weer in ritme komen. Rooster gekeken op internet van Gomes, ( NOOT Arend ;-) ) beetje terug naar Nederland. Kwam paar keer langs BLIND massage, en. dacht ga daar eens laten masseren, zat tie dicht. bij een andere had ik geen zin meer. Nog 1x naar Buda bakkerij, een Lekkere "CEASAR SALAD" eten, de fietsen inleveren, en half uur terug lopen, we zitten dus half uur lopen van centrum van Lovina. Om 7 uur worden we opgehaald door Secret garden, voor een Indische rijsttafel ( 300.000 inclusief water, koffie, thee ) exclusief verse jus. Heerlijk, soep, kip, en kipsate, korn (mais ) tempe heel fjjn, en octopus heel fijn gesneden. erg lekker alles, en gebakken banaan in karamel saus. om half 10' worden we thuis gebracht. We hebben een geweldige culinaire week-6 dagen- achter de rug. Veel keuze/concurrentie hier, zowel met hotels als restaurants.