Dag 58 - 25 Februari 2016

25 februari 2016 - South Denpasar, Indonesië

Wekker gaat 7 uur , vandaag gaan we naar Sanur, en verblijven we bij DEWI-DEWI. Hier zijn we ook 2 eerder geweest. Leuk en goedkoop adresje ( 16 euro inclusief ontbijt ) De shuttle bus zit vol, maar de 5 anderen gaan er in Ubud uit, op 1 centraal punt. In Sanur aangekomen regent het keihard, gelukkig is het even later droog/ zonnig/ warm/heet. Wij worden er ook uit gezet, hij wil ons niet eens tegen redelijk bedrag bij dewi-diwi uitzetten, nou dan niet, we eten gelijk bij "WAPO KKN" het pittige kippetje AYAM BAKAR. Heerlijk en zijn rond 2 uur bij Dewi -dewi. Gelijk even. het zwembad in, het is hier helaas allemaal een beetje minder, ze starten heel enthousiast, maar kunnen het niet vasthouden, ze onderhouden niets. Héél apart.Ook heel jammer. s Avonds weer 1 kippetje, wat balansen na 2 x Indonesische rijsttafel s. Johan neemt elke met 2 pittige kippen. half 10 slapen. Mijn voeten zijn de helft minder dik, nu we airco hebben, mijn lichaam kan de warmte weer kwijt. Vannacht de laatste nacht slapen in Indonesië/Bali

1. Rietje:
    25 februari 2016
    Leuk verslag nog veer plezier groetjes rietje
  2. Jeroen:
    25 februari 2016
    Leuk jullie weer eens te zien in ons toeristische dorpje op de Veluwe.
    (je kunt bij ons alleen 'onderduiken')