Dag 50 - 17 Februari 2016

17 februari 2016 - Tulamben, Indonesië

De wet van Murphy geld/werkt hier ook. "Oma" ( voel me net een oud wijf ) heeft oorontsteking, ooooo...... houdt het nooit op? We zouden 18 Februari de laatste dag gaan duiken, maar dat gaan we vandaag afzeggen. " PRUT". ( klinkt vriendelijker dan ... ) Johan keek met de duiklamp in mijn oor en zag allemaal witte push, wéér niet duiken. Nou ja heel erg vind ik heb niet, wel jammer, is een leuke bezigheid, de dag vliegt als jure duikt, en verder is hier niets te doen. Ben erg tevreden/dankbaar dat ik weer 20 duiken mocht maken (Johan 23 ) -in 10 dagen - en heb weer veel moois gezien, onder water ( ook boven water ) vanaf nu gaan we rustig afronden. Helaas voel ik me ook niet lekker, nadat ik paracetamol op heb voel ik me een stuk beter. We gaan nog even bij Liberty intree kijken naar de duikers en porters. Wat heb ik een bewondering voor de porters. Wow zeg. Vooral met 2 volledige sets. Even shoppen, Johan nooit een nieuwe zwembroek, hij zit alles gegoten, en is erg leuk voor € 8, 50 Johan zijn zwembroek vwas versleten en had een gat in zijn zwembroek tijdens deze vakantie, deed er een onderbroek onder, hihi. We eten weer bij Safetystop, Hongaarse goulash soep, erruuggg lekker. En s Avonds nemen we een bord gegrild vlees 3 stukken. Heerlijk hier. 22.00 uur naar bed. De hele dag door om de 4 uur 2 paracetamol, dan is het goed te doen.

1. Rietje:
    18 februari 2016
    Sterke met je oor nog veel plezier leuke verhalen groetjes rietje