Dag 51 - 18 Februari 2016

18 februari 2016 - Tulamben, Indonesië

Half 7 wakker, ben paar x wakker geweest van pijn in oor. Grrrrr... Ontbijt steeds hetzelfde, althans er is wel keus, maar 1 lekkere keus, voor mij - en Johan neemt ook steeds hetzelfde. -Omelet met kaas, knoflook, en uien. We gaan wat drinken naast Matahari ( palm beach paradise ) Dan weer naar het resort. Om 16.00 uur gaan we lopen naar "Lesehan" dat is 15 minuten lopen heuveltje op, we eten lekker gegrilde kip, en Johan kip saté, dit is dan ook nr 2 van tripadvisor. Wat wel minder is deze keer, dat Johan zijn eten al op heeft als het mijne geserveerd wordt, hoe bedoel je gezellig SAMEN eten ? Andere vakanties ging dit met regelmaat zo, maar nu voor de eerste keer weer , dit went Dnot. e Agung ligt helaas achter de wolk, bij onbewolkt weer kun je hem mooi zien, het restaurant staat bekend om het mooie uitzicht. Om 18.00 uur bij resort, en. Johan pakt 1 koffer in met duikspullen, die hebben we niet meer nodig, finish. Morgen tussen 9 en half 10 worden we opgehaald, en naar Lovina gebracht voor 350.000 ( voor 2 personen. ) Nog even een desert bij Safetystop, Johan wil zijn lievelingssoep de Hongaarse goulash soep nog een keer, maar voor de tweede keer heeft hij de soep niet.en dan naar bed. Einde Tulamben. Blijf het een karakteristiek plaatsje vinden. Erg mooi. Mijn data is bijna op, morgen in Lovina nieuwe halen, kan ik bij eventuele volgende vakantie weer gebruiken. Bij begin in Lovina nieuwe data gekocht en nog een keer in Sorong. Morgen nog 1x wat bij zetten.