Dag 44 - 11 Februari - 2016

12 februari 2016 - Kuta, Indonesië

Lekker uitslapen tot 8.45 uur. koffers "vliegtuigproof" inpakken onze laatste domistic flight ( binnenlandse vlucht ) deze vakantie. We gaan naar het paradijs Bali. Bali blijft mooi. Onze vlucht is een half uur vertraagd, en duurt 2.50 minuten met Garuda. Vanuit het vliegtuig zien we de "Yellow bridge" bij "Nusa Lembongan" we zijn 3 jaar achter elkaar naar Nusa Lembongan geweest dit jaar slaan we over. We hebben nu genoeg en grote manta' s gezien. En vorig jaar was het erg druk geworden met Japanners en Koreanen. Ook werden we toen een nacht geëvacueerd vanwege brand bij de buren, gelukkig sloeg het niet over. We hadden nog wel tijd om al onze spullen veilig te stellen. We kiezen voor " Surya inn" voor de tweede keer deze vakantie omdat die gratis airport shuttle hebben. Ideaal. Omdat we laat aankomen hebben we 2 nachten geboekt. Morgen shuttle bus naar Tulamben regelen, en lenzen schoten in Kuta, mijn bril staat zo scheef, dat ik er scheef van ga lopen, brillen recht zetten kunnen ze hier niet???