Dag 42 - 12 Februari- vandaag rustig, lees: energie sparen voor morgen.

13 februari 2024 - Nusa Dua, Indonesië

12 Februari

Half 8 "Healthy" ontbijt. Yoghurt met muesli, en vers fruit. Het fruit is hier zalig. Veel dieper van smaak dan in Nederland. Kortere routes/transport en veel meer zon/luchtvochtigheid. Dat proef je. Na het ontbijt ga ik een WhatsApp sturen naar de directeur van "Bluebird" We willen morgen van zijn aanbod gebruik maken (gratis12 uur gebruik van "Bluebird taxi" was zijn offer voor het ongeluk op dag 4 van onze vakantie) We gaan daar een mooie dag van maken (hoop ik). Zie ernaar uit,  dus ik ga vandaag extra rustig doen. Lees (bijna) NIETS DOEN!!! Energie sparen voor morgen. Wil nogmaals naar de oceaan als het eb is, en "wad(t)lopen. Binnen 3 minuten na versturen van WA heb ik positief nieuws, ze sturen morgen een taxi, daar mogen wij 12 uur gebruik van maken. Dit gaan we niet doen, maar we gaan er wel gebruik van maken. Dus morgen en prive-chauffeur. Zin in morgen,  vandaag relaxen....helemaal geen moeite mee in deze temperaturen, in deze omgeving. De volgende omgeving wordt nog rustiger, maar daarover morgen meer. Dus vandaag lekker eten, masseren? Zwemmen, zonnen. Samen met Johan.... wat wil ik nog meer. Ben een bofkont, zoals iemand me in de app gisteren noemde. Klopt!  Johan heeft zin om weer in Kuta te eten we bestellen de grab - moter & Gojek- moter. Voor € 3,- gaan we naar Miang Saiyo Bali eten. Na het eten stel ik voor om naar Grandmass te lopen daar een milkshake te nemen en weer terug te gaan naar Kubu Garden. Om half 4 zijn we weer bij Kubu Garden en lopen naar het strand, eten nog één saté & Tom Yam soep met zeevruchten. We hadden een kaartje gekregen met 20% op food, omdat we trouwe klanten zijn. Haha. We zeiden dat we morgen weg gingen,  we mochten het kaartje aan iemand anders geven,  nu zitten er op onze accommodatie 8 Nederlanders. Zag een Hollandse jongen bij onze accommodatie gaf hem het kaartje, hij vond het lief en nam het aan. Wij nog 1x zwemmen en toen inpakken. Morgen om half 10 gaan we naar Ubud. Half 10 slapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nancy Van Oss:
    13 februari 2024
    Dat is nog eens een fijn relaxed vooruitzicht gratis race nooit weg.
    Geniet er van als zul je al die uren misschien niet vol maken mazzelaar.😉

Jouw reactie