Dag 4 -29 Oktober 2023 Tenerife

30 oktober 2023 - Puerto de la Cruz, Spanje

Dag 4 - 29 Oktober- Tenerife

6.00 uur wakker,  ook hier wintertijd, en gaat de tijd een uur terug. De tijdzone is "GMT + 1" (1 uur eerder dan in Nederland.) Dus het is hier altijd 1 uur vroeger dan in Nederland.
8.00 - 9.00 uur ontbijt. Na het ontbijt gaan we naar "Lago Martianez" een natuurlijk zwembad. Op 1,5km lopen van het hotel. Entree € 5.50 p.p. en € 2.50 voor de parasol.
Het is druk, we zijn er in half 12 tot 5 uur. Op de terugweg nog een halve liter sangria samen. Ons "borreluurtje" in de vakantie. We willen ook gaan paardrijden maar de paarden waren weg, omdat er enkele weken geleden bosbranden waren, zijn de paarden geëvacueerd.  Diner om half 8,  nog even alcoholische versnapering en dan vroeg naar bed. Morgen een drukke dag en om 7.50 uur bij een hotel in de buurt zijn voor een dagtocht. Vandaag beetje rood geworden. Heel veel excursies zijn aan de zuidkant van het eiland. Bij Costa adeje & Los Christianos. Dat is voor ons 2,5 uur reizen, geen optie. We vermaken ons prima. Vooral de temperatuur is verrukkelijk. Constant 26 graden , en in de avond 22 graden..TOP!!!

1. Rietjel:
    31 oktober 2023
    Nouw jullie hebben het lekker druk en mooie weer geniet er maar van gr rietje