Dag 5- 30 Oktober 2023 Tenerife

31 oktober 2023 - Puerto de la Cruz, Spanje

Dag 5 - 30 Okt. 2023 -Tenerife

27 graden zonnig. Beetje sluier bewolking.

6.45 uur gaat de wekker. Vandaag onze eerste tour door Tenerife. We worden om 7.50 uur bij "Alua Tenerife"hotel opgehaald. We zijn de eersten en zitten mooi voorin - eerste rang. Als er een oud echtpaar de bus in komt,  staan we onze plek af en gaan we achterin zitten op initiatief van Johan. Tweede stop legt hij uit waar het water op het eiland vandaan komt.  Tenerife heeft 30 dagen regen in de winter. We gaan nu naar Garachico.......daarna naar Masca. Fotostop - 11.25 uur. 11.55 weer bij de bus. Dan naar de "El Teide" berg van 3.800 mtr. Wij gaan tot 2.000 meter. Graag zou ik met de kabelbaan gaan,  maar in de winter (NU) staat de kabelbaan 80% stil. Vandaag was hij wel in bedrijf. Maar er was geen gelegenheid/tijd om met de kabelbaan te gaan. Mooie dag geweest. Om half 5 bij hotel. Even rust, en om 7 uur diner. Nog een "Sheridan" en om 10 uur naar bed.