Dag 3 - 28 Okt. 2023 Tenerife

29 oktober 2023 - Puerto de la Cruz, Spanje

Dag -  3 - 28 Oktober.

Weer: Om 9 uur is het 20 graden, dat loopt snel op tot 26 graden, veel zon. Om 22.45 uur is het nog 22 graden. Heerlijke temperaturen.

7.45 zit aan de Moccacino. (Cappucino met witte chocolade) erg lekker. We ontbijten tot half 10, dan gaan we naar het busstation op 300 meter van hotel. We lopen door naar "Martinez Adventures en boeken een tour voor zondag. We lopen langs de boulevard en bekijken Lago Martinez (natuurlijk zwembad) misschien gaan we daar morgen heen? Als het mooi weer is. Er wordt ook hier regen voorspeld, maar net zoals in Nederland zaten ze ook vandaag naast de voorspelling! Op de terug genieten we nogmaals van het schouwspel van de golven die breken op de rotsen bij "Punta del Viento" Voor het hotel nog even een pizza Tropical bij "Magic." Mjammie.
14.15 liggen we bij het zwembad. Mhmmmm. Tot 16.30 uur liggen we in de zon. Dan komen we in de schaduw van het hotel. Mooi geweest. We lopen weer naar de SPAR zelfde route als vanmorgen. Daar halen we Cappuccino poeder koffie,  de prijzen liggen en fractie lager. Prettig boodschappen doen. We kijken weer bijn"Punta del Viento" en nemen en halve liter met zijn 2-en op een terras. Voor €9.95 . Rozig komen we in het hotel aan. Om 19.15 eten. En om 22.45 uur naar bed. We hebben een mooie muziekzender gevonden. Op de t.v. Lezen op internet dat er morgen veel wind en regen/hagel komt in Nederland. En gaan 22.45 uur naar bed.