Dag 27 - 28 Januari- Artotel zwemmen

28 januari 2024 - Sanur, Indonesië

Dag 27 - 28 Januari - Artotel

Vandaag naar "Artotel" met infinity pool. Blijf dat een "vrij gezicht" vinden, die overloop , die randen. Johan heeft geen zin en gaat naar het strand waar de boten vertrekken naar Nusa Lembongan (2x geweest) en Nusa Penida (nog nooit geweest) staat deze vakantie op ons lijstje. Is het plan! Dus beiden een dagje "ME-time." Ook heel gezond. We hebben het heerlijk samen, uit en thuis,  maar je eigen ding blijven doen is ook belangrijk. We gaan samen ontbijten, een lekker pittige nasi. Aardig vrouwtje. Top! Johan gaat er in de middag weer eten,  dan staat er een andere vrouw, en is het minder lekker. Ik ga om 10.00 met de shuttlebus. Ik zit na de halte "Suites" alleen in de bus, en zie op mijn navigatie dat hij langs Artotel rijdt. Ik vraag of hij hier wil stoppen, dat is oké,  scheelt mij 1 km lopen. Het is rustig bij het zwembad. Er is een vlotte bediening, goede services. Er komen nog 2 mannen, ze maken een motortrip en ze praten over hun taxiwerk. Haha.... ook zeggen ze dat het "Ibiza-stijl" is een dat ze natuur missen. Hihi. Ze vragen in het Engels wat ik besteld heb, en antwoord in het Engels terug. (Pisang goreng  dessert) Geen zin om Nederlands te praten. Haha. Om 16.00 uur ga ik terug 1 km waar de shuttlebus langs mij heb rijdt. Om half 5 vertrekt hij. Ik ben de enige,  maar hij rijdt op de automatische piloot eerst naar de Prime Plaza suites, en dan naar het hotel. Prima. Via WA bestel ik de chauffeur weer van eergisteren. Hij reageert niet, en we besluiten heen en terug te lopen. Het blijft vandaag de hele dag droog. Zit goed in mijn energie vandaag. Hij reageert later dat hij er 18. 41 was. Jammer dan. Hij krijgt morgen nog 1 kans,  anders morgen een Grab-car. Morgen maar Kuta. 10 uur naar bed. Zoveel energie dat ik 12.337 stappen had op de "fitbit". I am happy!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade