Dag 24- 22 Januari 2016

22 januari 2016 - Meos Mansar, Indonesië

Dag 24 - 22 Januari 2016
Weer heerlijk geslapen, heb nu wel dubbel matras, 1 matras ga ik wel mijn rug voelen, en gelukkig zijn er nog 2 kamers leeg, er zijn hier totaal 4 kamers. Dit is echt vakantie. Het ontbijt gefrituurde banaan en pannenkoeken. Veel variatie is er niet, maar dat nemen we op de koop toe, Elke homestay houder niet een paar dagen cursus volgen, schoon maken, hygiëne enz. We hebben vandaag alle 4 geen zin om met de boot weg te gaan, het is erg warm, Johan is koud/rillerig, en voelt zich misselijk. Ik lees/slaap in de hangmat, Johan ligt ernaast op een zonnestoel met matras. Markus en Gordy gaan afkoelen en snorkelen. Na de lunch gaat het de eerste keer deze vakantie echt hard regenen, Markus en ik douchen in de regen, Johan heeft een sweater aan, en de duikmuts op. Mijn data is op van de all-in, en hier is géén data te koop.  De verhaaltjes nu beetje saai, maar we komen hier echt tot rust, geen verkopers, geen druk verkeer, niets helemaal niets hier. Eten en verder doen waar je zin in hebt. Ik breng onze hoeslakens naar de keuken, en krijg even later 2 schone terug, maar mogen zelf    de bedden opmaken. We vegen ook onze hut, brengen de borden en kopjes terug, lijkt klein beetjeluxe camping. We vangen regenwater op ( eindelijk zoet water ) de rest is brak = combinatie van zoet en zout water, heb een t-shirt waar de gaten in vallen. en Johan doet de was in regenwater. Diner en naar bed.