Dag 23 - 24 Januari naar Gili Meno

24 januari 2024 - Gili Trawangan, Indonesië

Dag 23 - 24 Januari naar Gili Meno

7.15 de wekker gaat. Voor een leuk uitje, we gaan met de boot naar Gili Meno. Wikipedia info:
Inwoners:   400
Gili Meno is een tropisch eiland ten westen van Lombok. Het maakt deel uit van de Indonesische eilandengroep de Gili-eilanden. Gili Meno is het kleinste en middelste eiland. De overige zijn Gili Air en Gili Trawangan.

Om 7.45 kopen we 2 kaartjes €5,- voor de overtocht naar Gili Meno. De boot is nog lang niet vol. De boot gaat ook naar Gili Air. Ik zit bovenop het dak. Heerlijk de wind door je haar. De overtocht duurt maar 10 minuten. Op Meno van we wandelen naar "Sunset house", daar maken we gebruik van het zwembad en de ligbedden. Johan wil graag op Gili Meno overnachten.  (In de toekomst.) We lunchen daar en bestellen op de terugweg bij "Cemara" nog een drankje. Ik val op de heerlijke kussens in slaap. Mhmmmm zo ontspannen  en moe ben ik. Om 15.20 uur met de boot terug naar Gili Trawangan voor onze laaste nacht op Gili Trawangan. Morgen terug naar Bali -Sanur. Met "Semaya one". Nog een "Extra Glow" drankje bij "Gili Coco". Naar
"La Bella" ik houd het voor gezien vandaag,  ben moe! Ga ook niet meer dineren vanavond. Klaar voor vandaag. We eten nog wat ongezonde dingen zoals chips & Maria biscuits. Johan pakt in. Ik ga douchen en plat. Morgen weer een dag. Tot en met Amed had ik last van muggenbulten. Na Amed even rust, tot nu toe geen muggenbulten meer, kakkerlakken tot nu toe 1 in de kamer. Gekko's op Gili Trawangan minder dan Bali.