Dag 22 - 23 Januari verhuizen naar andere kamer. Zelfde hotel.

23 januari 2024 - Gili Trawangan, Indonesië

Dag 22 - 23 Januari verhuizen naar andere kamer.

6 uur wakker. 7 uur ontbijt, vandaag krijgen we een andere kamer met gedeeld zwembad.
We verplaatsen ons van kamer 14 met zeezicht  naar kamer 7a. (4 nachten zeezicht gehad, mooiste uitzicht tot nu toe) We krijgen nu een kamer bij de zij- ingang van La Bella. Het is zwaarbewolkt vandaag,  en om 11.0 zware onweer met serieuze klappen. Het zwembad is heerlijk, klein maar fris. Het gaat mij om de verkoeling. We lunchen bij "La Cala" de Lekkerste "Hawaiin chicken Taco" Mjammie. Onderweg naar "La Bella" boeken we de boot naar Padangbai + shuttlebus naar Sanur voor donderdag 25 Januari. We kwamen 19 Januari aan,  waar blijft de tijd???  Bij La Bella val in slaap op de heerlijke zitzak bij het zwembad. We nemen een vitamine-shot bij "Gili Coco" Extra Glow" € 3,00 - bijna Europese prijzen met: "tummeric, ginger, pineapple, lime" het is geweldig die smaakexplosie. Mhmmmm,  daarna 2 satéstokjes bij de "Night-market" Johan neemt vis. Ik proef wat van hem,  het is erg lekker. Vers van de BBQ. Half 11 slapen. Morgen vroeg op voor ons dagje uit. De wekker staat op kwart over 7. 9.30 uur vertrekt de boot, er hebben nog geen kaartje gekocht,  alleen informatie ingewonnen. We laten het lot beslissen morgen. Als de boot vol is,  is het niet voor ons bestemd. We zijn al 1x geweest. 8 jaar terug. Het weer blijft over het algemeen bewolkt,  de wind wordt minder in de dag,  de temperatuur blijft op 27 graden steken.

1. Nancy Van Oss:
    23 januari 2024
    Die 4 dagen met gigantisch uitzicht heb je maar mooi gehad.
    Maar waarom moet je dan ruilen Thea? Je hebt toch voor een X aantal dagen geboekt?
    Is dat een lokkertje dan?
    Vroeg opstaan met t risico niet op de boot te kunnen die gok zou ik niet nemen 😉.
    Vis en saté zo van de grill heerlijk.
    Het water loopt mij in de mond.
    Fijne reis nog.