Dag 2-3 +4 Tolleric Mallorca

3 mei 2022 - Tolleric, Spanje

30 April- 1 Mei - 2 - Mei.

Temperatuur 20-23 graden veel zon.

Dagritme: Opstaan, ontbijt, (8-10uur) koffie drinken op terras bij het zwembad, ligbed in orde maken en zonnen. Ben 2 x in het zwembad geweest (Johan nog nuttig met zijn grote teen) het water is ijskoud, koudetraining voor mij. Lunch (13.00- 14.30 uur) zonnen. Diner 19.00- 21.00 uur. Daarna gelijk naar de entertainment/animatie ruimte. Tot 22.00- 22.30 uur. Slapen. And repeat.

Het is een soort bungalowpark (Massa is kassa) met een prachtig uitzicht. En lekker rustig. (Nadat we een klacht ingediend hadden over de werklui die naast ons aan het klussen waren) in Voorthuizen zijn ze ook voortdurend aan het klussen bij ons in de buurt, nu willen we RUST!!!

Ontbijtbuffet: uitgebreide keuze en zelfs Johan vind het lekker,  dan is de kwaliteit GOED. Pannenkoek, brood, toast(machine) yoghurt. Muesli, creatief. Ook de bacon en worst ontbreekt niet. Verder de koffiemachine met 6 soorten koffie, chocolade en heet water. (handig om de boter te smelten -30 sec.)

Lunchbuffet: Soep, (stok)brood met knoflook, salades, groenten, pasta, rijst, paella, patat, sauzen, vlees, vis, toetjes, ijs, vers fruit.

Diner: zelfde als lunch maar nog uitgebreidere keus. Vaak extra vis en kip. Meer keus in groenten, meer soorten toetjes.

1. Rietjel:
    4 mei 2022
    Ik ga verhuizen naar ede mooie nieuw appartement ik volg jullie heel erg leuk Prettige vakantie geniet er van hoe lang gaan jullie gr rietje