Dag 5 - 6 - 7 - 8 Mallorca

6 mei 2022 - Voorthuizen, Nederland

Dag 5 Tolleric Mallorca

Het regent om 9 uur. Jammer. Rond half 5 breekt de zon door en kunnen we nog tot 7 uur van de zon genieten,  en eten we op het terras van de eetzaal in het zonnetje.

Voor de derde avond deze week is er Karaoke als animatie. Om de avond is er karaoke.

Dag 6.

Licht bewolkt maar aangenamer dan gisteren. We hebben geen behoefte om weg te gaan. De eerste vakantie in 40 jaar dat we de accomodatie niet verlaten hebben,  en dat is ook wel een keer lekker. Om half 1 komt het zonnetje. Lang duurt het niet. Jammer, ik lees wat op het zitje bij onze kamer. Om 18.00 uur drinken  19.00 uur diner, daarna drinken. Er is vanavond GEEN animatie. 22.00 uur slapen. Morgen de laatste volledige dag, vrijdag vliegen we al om 9.15 uur terug naar Düsseldorf.

Dag 7.

Een prachtige dag, nog bijna verbrand,  veel zon,  en veel wind. Laatste keer ontbijt- lunch - diner. De mooiste zonsondergang (fan van "sunset") Om 22.00 uur slapen.

Dag 8.

Om 5.40 uur worden we opgehaald om 6.00 uur zijn we in El arenal. En 6.45 uur bij vliegveld. Helaas moeten we de messen uit het reisbestek afgeven. Die gaan we dan maar vervangen dit plastic messen. Zo raar heen geen probleem  terug afgeven. Die willekeur............:-(

Om 8.45 boarden.  Met 45 minuten vertraging vertrek naar Düsseldorf.

13.06 zijn we perron 5 voor de trein naar Arnhem Centraal.  De trein vertrekt om 13.33 uur.

Ga in en voor Nederland voor OV reizen nog een extra reisbestek (IKEA) halen. Het mes is top- goed scherp.  :-)

+ & - in deze vakantie:

+ het uitzicht
+ de rust
+ het eten (goed op smaak voor deze hoeveelheden
+ zwembad
+ goede douche
+ gratis alcohol

- Johan vond het bed niet prettig (legde matras op de grond)
- 2 mindere dagen qua weer.

Cijfer totaal: 8 en half.

1. Nancy Van Oss:
    7 mei 2022
    Inderdaad wat een willekeur wat dat bestek betreft. Het zit er weer op Thea nu maar plannen of googelen voor de volgende vakantie.
    Groetjes Nancy