Oudjaarsdag 2024

1 januari 2024 - Voorthuizen, Nederland

Oudjaarsdag. Heerlijk rommelen....en het jaar laten passeren, zelfreflectie.

- Nieuwe (lange) Selfie-stick (1.59 mtr.) connecten en testen. Makkelijk verbinden, en bedienen. Check

- mijn 10-paginas checklist voor de vakantie afvinken (werkt voor mij het beste) de minste kans dat ik iets vergeet. Toch steeds dezelfde artikelen en aantallen nodig.

-"ingognito browser" aan. Check. Zo kan ik niet gevolgd worden, en bijven de prijzen gelijk bij "Booking.com" enz.

-"Joya" sandalen inlopen (in huis met zwarte sokken. Haha.) Ze zitten geweldig maar als ik ze niet inloop komt het niet goed, is mijn ervaring.

-Oeps mijn zus Evelien nog feliciteren (TE LAAT!!!) ze was gisteren jarig. Thea toch ! Sorry Evelien 3x gedacht ik ga een app sturen, maar niet uitgevoerd. Houd het anoniem door alleen voornamen te gebruiken in onze blog. In deze blog zijn 25-30 mensen actief. Kleinschalige content.

- Noem wel namen van producten die ik gebruik, als het van pas komt. Heb geen aandelen hierin. Deze blog is om tips en tricks te delen, zelf sta ik altijd open voor tips, en opbouwende kritiek. Schroom niet.

- Epubs op SD kaartje gezet.Ook gelijk wat MP3 opgezet, zodat ik offline in het vliegtuig ik muziek kan luisteren.

- Telefoon "leeg" gehaald. Alle foto's en video's eraf. Paar mappen terug gezet. Schoon 2024 beginnen.

- Henriëtte (mijn dochter) leeft (hier 17.00 uur) al in  2024, zij is met haar vriend in Maleisië. Zit in het DNA, reizen. Zij reist in 3 weken van Maleisië naar Bangkok. Ze heeft 3 maanden stage gelopen in Thailand.

1. Co Kruft:
    5 januari 2024
    Heb nu uitgevonden hoe het werkt, voor mij soms wat technisch al die apparatuur, maar wel heel interessant. Wat zijn jullie ondernemend . Ga alles goed volgen . Nog een hele mooie tijd toegewenst