Nieuw reisblog

1 januari 2016 - Lovina Beach, Indonesië

Hoi iedereen,

Zoals jullie al gemerkt hebben, nog geen reisverhaal..... de reden is dat Gmail en Hotmail hun accounts beveiligd hebben, dit wist ik wel, maar helaas heb vanaf 2 januari en ander sim - kaartje in mijn smartphone. Ik kan dus de code niet ontvangen. Vorige vakantie heb ik óók 1x mijn kaartje verwisseld, om daarna ruim 1 uur bij de Samsung dealer te zitten om het weer goed te krijgen. Dus heb mezelf beloofd, deze vakantie niet méér te wisselen.

Dus toch maar een reisblog aangemaakt, iets waar ik bezwaren tegen had, omdat dit via de cloud gaat, maar ja heb ook onedrive-account, in principe hetzelfde. Lig nu lekker bij het zwembad, en ga zo maar eens beginnen aan 35 adressen handmatig invoeren. Voordeel is dat daarna klaar ben, en ik niet meer van internetcafé s afhankelijk ben, alleen van signaal, heb NU 4 GB en 30 minuten bellen/sms voor € 6,- hoop dat dit voldoende is voor 2 maand. 3 jaar terug heb ik geprobeerd om via waarbenjijnu.nl ook een reisblog. te maken dit lukte toen, mijn dochter Henriette heeft dit toen ook geprobeerd, eveneens zonder succes, dus vandaar de keuze via Gmail te versturen, helaas heb ik die keus NU niet meer. Ook wordt het een jaar lastiger en geschikt internetcafé te vinden, en ben je altijd afhankelijk van het signaal, hier geen glasvezel... eerder de snelheid van analoog. Heeft wel zijn charmes, maar als je 45 minuten moet wachten voor een filmpje van 3,45 mb is geüpload, ( in Oost -Timor 2014 ) ben je er gauw klaar mee.