Dag 9 - 5 April 2016

21 april 2016 - Mestre, Italië

Dag 9 - 5 April 2016

We hebben de wekker op 8 uur gezet, want we willen niets missen. Johan was er 5 uur uit, en heeft foto's gemaakt van de zonsopkomst. Ontbijt is zalig, vers fruit, ananas, watermeloen, granola, diverse broodjes, beleg, teveel om op te noemen, na het ontbijt douchen in een kleine douchecabine, maar geen irritatie hiervan. Maria komt de kamer schoonmaken, zij is onze stateroom-attendent, zij zorgt voor de cabines, en  als je vragen hebt kun je bij haar terecht.
Om 10 uur gaan we naar de theaterzaal, om de excursies te luisteren, die er zijn in Oman, onze volgende stop. Er is niets interessant's bij voor ons. We moeten ons  van top tot teen bedekken, dus lange broek of rok, en lange mouwen, het wordt 33 graden, dus Thea blijft lekker bij het zwembad liggen morgen. We kijken de volgende stop weer. Dan gaan we zonnen op deck 9. Het is een super windje en lekkere

Temperatuur.31 graden.12.00 de lunch, we zitten 1,5 uur, en eten :Hand pulled smoked BBQ pork sandwich

Diner:
Voorgerecht: Chilled banana and rum soup met Tahitian vanilla cream.
Hoofdgerecht: Roasted duck met aardappel kroketjes.
Dessert:    cheese cake & chocolade.

Koolsla, en Franse frieten. Desert:
White chocolate and blueberry cheese cake.

In de middag lekker zonnen op het dek. 31 graden, maar de wind maakt het draaglijk. Om half 6 gaan we 2 tourtjes boeken, 1 naar de dode zee in Israël, en 1 naar Santorini in Griekenland. Half 7 tot kwart over 8 dineren, deze keer met 2 uit Amerika,1 uit Australië, en 1 uit Japan, we hebben 2 x Nederlands horen spreken aan boord, schijnt dat 25% aan boord Amerikaans is. Om 9 uur naar de show, ene Tony zingt, ze heeft aan de "The  voice of Britain" london meegedaan. Nog een "Sheridan" en dan naar bed. Het is half 12.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl