Dag 6 - 2 April 2016

20 april 2016 - Mestre, Italië

Dag 6 - 2 April

8 uur gaat de wekker. Ontbijten, en om 9 uur met de metro naar ATTm.i. "At The Top" we gaan de "Burj Khalifa" in. We Dit is de hoogste toren ter wereld, 824 meter hoog, wij gaan 525 meter hoog.-zijn we in Maleisië geweest, deze was 480 meter hoog en lijkt er erg op. Alleen hier iets meer wolkenkrabbers. Er is ook een buitendek. De khalifa waar we 1 uur zijn, heeft125 verdiepingen de lift gaat er in in 1.07 minuten.  Heen. Helaas geen glazen lift.

Daarna  gaan we eten in de "Dubai Mall" het grootste winkelcentrum met 1200 winkels.

Na de Dubai Mall, naar het aquarium, het is prachtig, en dierentuin, maar dan vissen, en schorpioenen, torren,vleermuizen, pinguïns, krokodillen. Alles wat we ook met duiken zien, maar dan in e juiste kleur( met duiken onder de 8 meter gaan steeds meer kleuren weg) Je kon zelfs een duik maken in het aquarium zo groot is het. 1 duik kostte 255 euro. Zo te zien kon je zelfs hier je padi open water brevet halen. Als laatste lopen we door de tunnel, waar haaien, een napoleon, mureen, uitspattingen, egale tags, enz,enz. Mooi en groot opgezet, maar toch in gevangenschap. Om half 5 thuis, vermoeide benen en voeten. Johan gaat s'avonds alleen naar de fontein bij de Khalifa. Ik heb overal spierpijn. 11 uur naar bed.