Dag 7: Malta oktober 2021

22 oktober 2021 - Mosta, Malta

Half 8 wakker, keer niet zo goed geslapen? 8 uur ontbijt,  daarna gaan we met de bus naar haar Bugibba, souvenirs kopen, voor onze moeders en onszelf. Koelkastmagneten en doosjes worden al decenia gespaard en leveren en een mooie/diverse verzameling op. Ook mijn zussen/broer en kleinkinderen helpen mee de verzameling te vergroten. Daarna nog een milkshake op een terras aan zee. Zelfbediening. Deze keer is het bewolkt. Lopend terug. Koffie op het balkon, siësta en 6 uur ons laatste avondmaal hier op Malta. Nog wat in de lobby van het hotel gedronken. 1 rode wijn en 1 Kinnie. - drankje van Malta zonder alcohol. Wel lekker. € 3,10 ze nemen hier geen contant geld aan,  je doet het in een machine en het wisselgeld haal jezelf weer uit een bakje. 21.30 slapen. Morgen naar vliegveld  Düsseldorf. We worden om 13.00 uur opgehaald.

Aantal stappen 5.843

Het is bewolkt de eerste keer deze vakantie,  maar het blijft de hele dag droog. Er was tegen voorspeld.  Het is warmer dan gisteren 25 graden. In de middag meer wind.