Dag 8 + 9 Malta 2021

25 oktober 2021 - Düsseldorf, Duitsland

23 Oktober, laatste x ontbijt, handbagage inpakken, om 12.55 uur was de pick-up time, als de bus er om 13.25 uur nog niet was, konden we contact opnemen met 2 nummers, dat deed ik Maar beide nummers namen niet op. We hadden 2 opties,  met de bus X3 naar vliegveld maar die was net voorbij, dus dan nog 30 minuten wachten? Of taxi voor € 25,- terwijl ik dit met Johan wilde overleggen, kwam de bus om 13.35 uur. Gelukkig. Op het vliegveld ging het snel. Inchecken 15 minuten wachten, controle, binnen 30 minuten stonden we bij de gate. Er zijn totaal 17 gates. Heel klein vliegveld. Om 15.55 uur vliegen we, en 18.35 uur landen we weer. We zitten in het vliegtuig niet naast elkaar maar een rij er tussen ik zit op 18e en Johan zit op 20e. In Düsseldorf aangekomen gaan we naar het Novotel nemen een lekkere schnitzel en gaan dan slapen Inmiddels is het 21:30 uur.

Zondag 24 Oktober - Na een heerlijke nacht met een super bed en heerlijk dekbed is het echt tijd om richting huis te gaan. Ook hier schijnt de zon, en het is windstil. 6 graden. 20 graden koeler dan Malta. Na een goed ontbijt,  met zalm, en andere lekkernijen, nog even relaxen op de kamer tot 11.00 uur. Check-out. Nog even in de lobby genieten. Het ziet er strak en modern uit.

12.15 uur lopen naar Monorail "Flughafen 4" met de monorail "Skytrain" naar het station,  trein naar Duisburg en daar de ICE trein (13.26 uur) naar Arnhem hij stopt nog 1x in Oberhausen en dan hij in 1 uur tijd in Arnhem. Heerlijk. Herhaling waard👍in Arnhem Centraal (Sonsbeek) een prachtige aansluiting op bus 105 naar de punt in Voorthuizen, nog 1 halte met de 102 en we zijn om 16.00 uur thuis.

Maandag 25 Oktober,  wassen &alles weer opruimen tot de volgende.

Ik vond het één van de mooiste vakanties mooier dan Canarische eilanden en Mallorca.  Top.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade