Dag 47 - 17 Februari- RUST in Sidemen

17 februari 2024 - Sidemen, Indonesië

17 februari

Half 8 ontbijt,  dit keer staat de wekker uit. Thuis staat de wekker 4 dagen uit. Heerlijk vind ik dat. Vrijheid. We kunnen nu tussen 7-10.30 uur in het restaurant eten,  het ging gisteravond open, na de renovatie. We nemen beiden pannenkoek. Dat is wel te eten. We blijven rustig aan doen. Geen prikkels hier. Rijstterrassen en andere natuur, alleen natuur. Paar restaurantjes, en 3 plaatsen voor massage,  2 met Europese prijzen 50-70 euro,  en 1 voor 10 euro (1,5 uur) eten bij "het mannetje" zo noemen wij hem voortaan. Goed is goed!!! Werkzaamheden zijn gestopt  ook in de buurt. half 10 naar bed.

1. Nancy Van Oss:
    17 februari 2024
    Nou Thea hij fluit als een gek een ieder heeft er lak aan en als je goed kijkt krijg hij een fooi in zijn handen gedrukt en dan nog rijdt een ieder door .
    Pas als hij dat heeft en zich voor n auto staat dan lukt het nog maar amper om met de auto er tussen te komen.