Dag 45 - 15 Februari- RUST.

15 februari 2024 - Sidemen, Indonesië

15 Februari

Half 8 op. 8 uur uitgebreid ontbijt. Zalig geslapen,  zacht beddegoed, lekker dekbed. Airco. We mogen nog 1 nacht hier,  dan gaan we terug naar onze "standard room" We genieten wel van de rust, het bad, het privé zwembad. Dit is luxe..... voor mij. Kan er wel aan wennen. ;-) Het restaurant is in de afrondende fase.  Half 3 lunch bij "Warung Ida", we nemen 1x de Balinese rijsttafel, medium spicy, op de terugweg massage geboekt €7,50 voor morgen. Ze heeft ook een sauna,  nou die ervaar ik elke dag hier, ik zweet wat af. Zweet zelfs meer dan normaal in de sauna. Dus die sla ik over. In de middag in bad, zwembad, op het ligbed naar de Rijstterrassen kijken,  2 boeren zijn dood gras aan het wieden en steken het in brand. Ik probeer wat vogels te fotograferen. Om half 8 gaan we dineren bij "Sawah Indah" met live- music, vlak voordat we gaan zitten we zonder stroom. Deze vakantie nog maar 2x meegemaakt.  Vorige vakanties vaker. 13 Februari bij "Ting-ting" restaurant en nu bij de accommodatie.  Half 10 naar bed.

Jouw reactie