Dag 34 - 4 Februari- vliegen naar Bali.

8 februari 2024 - Kuta, Indonesië

8 uur nog 1x bij Valentine ontbijten Roti Canai.
De medewerker tijdens de uitchecken, vraagt waar we naar toe gaan, en of er valet in Maleisië geweest zijn. Ja 3x in Kuala lumpur. Ze zegt de eilanden zijn mooi. 1. Langkawi. 2. Perhentian. 3. Mersing. We zijn benieuwd. Volgend jaar willen we 20 December vertrekken naar Maleisië de eilanden. We besluiten direct te vertrekken. We hebben niet onze vlucht gecontroleerd.
We wachten nog 1 uur gaan naar incheck, de taxi zet ons op mijn order af op KLIA 1 (Internationaal) - internationaal. Nu blijkt Airasia vanaf klia 2 te vertrekken, even stress.. waar. We vragen hulp trein naar klia2. Kost € 0.40 - 1 stop. Zien we daar dat we  3 uur vertraging hebben. Vakantie is net het gewoon leven, soms zit het mee, en soms zit het tegen....... we zitten 9A, en 9B, om 22.15 op Denpasar-Bali. Dan mogen we aansluiten bij immigratie rij..... er zijn nu een paar vliegtuigen gelijktijdig geland, het duurt 1,5 uur voor erdoor zijn. Zelfs Johan is gaar van het wachten.  De pap is op. Nog even 2 Simkaartjes voor Indonesië erin. Taxi voor €9,- naar Grandmas terug waar onze koffers nog staan. Das wel lekker even zonder koffers op stap. Om 1 uur in de nacht op de kamer (105) vorige keer 328. PLAT. helemaal leeg.....energiepeil = 0