Dag 25 - 26 Januari - Strand Sanur met shuttlebus

27 januari 2024 - Sanur, Indonesië

Dag 25 - 26 Januari-strand Sanur met shuttlebus

We ontbijten tegenover het hotel,  we bestellen 1 ontbijt, en doen daar samen mee. Kosten € 2,40 om 11 uur gaan we met de shuttlebus naar "Pantai Indah"  Sanur (gratis van hotel) 1 uur lunch, lees: vulling. We proberen onze tactiek ik hier toe te passen,  maar kunnen een "day-pass" kopen voor €42,-  voor Hyatt hotel alleen voor het zwembad, we huren dan maar 2 strandbedden voor € 9,-  met parasol. Ga de zee in en er was een zeeslang. Om half 4 terug met shuttlebus. Om 6 uur met taxi voor €1,80 naar de "Night-market" , (ze vroegen €3,-  maar afdingen op alles is hier heel gewoon) het regent als we eten op de Night-market, en eten onze vingers erbij op, we eten samen 30 stokjes sate, en een verse juice  met Mango - annanas - banaan.Bijna elke dag wel even regen, de temperatuur blijft goed.  De ochtend is vaak droog en zonnig. Het is vandaag 33 graden.

1. Nancy Van Oss:
    28 januari 2024
    Maar Thea indien je niet de hoofdprijs van € 42,- wilt betalen kun je dan toch op hun strand voor alleen twee bedden en parasol terecht??