Dag 2 : 28 Juli-Zweden

29 juli 2019 - Stockholm, Zweden

Dag 2: 28 Juli.
Route: Trelleborg - Malmo - Eket - Stockholm- 645 km.

5 uur wakker. 6.45 ontbijt. Wil niet klagen, maar............dramatisch, koffie,chocolade, jam, alles is binnen 15 minuten op. Om 8.45 uur rijden we weg Zweden in. Geen (paspoort) controle gehad. Vandaag hebben we 653 km voor de boeg. We rijden weg in de regen. Jammer.  We rijden via Malmo, Eket, naar de Mc Donalds. En heerlijke ijskoude sinaasappelsap. Plaspauze. Door naar Stockholm, voor de stadsrit is er te weinig tijd helaas,  omdat we om half 6 bij de volgende boot moeten zijn. 13.00 uur. We gaan naar Gränna een plaatsje waar zuurstokken zijn,  husqvarna, ikea, 27 graden. Daarna naar Stockholm nog 15 minuten stop. Het is daar nog 31 graden. Om 18.45 uur bij de boot. We hebben kamer 8316. bij "Silja Line". 19.45 uur varen we weg. Het is echt prachtig,  er liggen 24.000 eilandjes kust van Zweden. Met de ondergaande zon een prachtig schouwspel. We betalen  voor 2 slushpuppie €10,- haha. Half 10 naar bed.

1. Nancy Van Oss:
    30 juli 2019
    Met welke organisatie ben jij gegaan Thea. En is alles naar venant geregeld? Hoop te zien .
    Groetjes Nancy