Dag 17 - 18 Januari naarstrand "Virgin beach"

19 januari 2024 - Candidasa, Indonesië

Dag 17 - 18 Januari. Naar Virgin beach.

8 AM ontbijt, mie goreng met ei. Elke dag hetzelfde, maar dat is thuis ook het geval.
Om 11.00 uur worden we door Kadek naar "Virgin beach"  gebracht, een mooi geel zandstrand, hij spreekt redelijk Engels  en is erg behulpzaam. Hij parkeert zijn auto en brengt ons naar "Warung Queen", waar we gratis ligbedden en parasol hebben. Handdoeken zijn er ook bij inbegrepen,  die hoeven we niet. Het is vandaag erg bewolkt en voor Kadek weer verder gaat stortregent het, weer drinken binnen een fruitmix-juice zalig. Die drink ik later nog 2x. Mhmmmm goed blijven drinken hier. Ga 1x de zee in. Oei, fris, in Nederland doe ik aan koudetraining, elke zaterdagochtend dippen in "Zeumeren " (een meer in Voorthuizen.) Met 2-10 anderen. En af en toe in Amersfoort bij "Freezfit" in de "Cryosauna (-90 graden) goed voor je immuunsysteem. In 2015 de workshop van Wim Hof gevolgd. We liggen lekker te chillen, eten wat, drinken,  lezen en om 3 uur en massage op het strand. Om 4 uur is Kadek er weer,  terwijl de afspraak was dat we hem zouden appen als weer naar huis wilde. Om half 6 gaan we naar huis. We spreken gelijk af dat hij ons naar Padangbai brengt voor de boot naar Gili Trawangan. Vroeg naar bed. De t.v. het weer deed, werd ons gezegd. Klopt 3 minuten daarna was het beeld "sneeuw" het werkt niet. Heet water doet het ook niet. De gordijnen hangen met de slechte/onafgewerkte kant naar binnen, daar kijken we tegenaan. We raken eraan gewend (de cultuur) Echt Indonesisch. Haha. Humor.

1. Nancy Van Oss:
    19 januari 2024
    Idd dat jij schrijft KOU WATER viel mij op omdat je dat al in Nederland deed.
    Zandstrand daar ga ik voor geen rotspartijen voordat je in zee kunt.
    Hoe lang hebben jullie deze reis voorbereid?
    Jammer geen zon.
    Op naar de volgende mis je foto’s Thea.