Dag 15 - 11 April 2016

21 april 2016 - Mestre, Italië

Dag 14 - 11-April 2016
Half 8 wakker, 8 uur ontbijt, het is zwaar bewolkt dus ik ga naar een lezing over hypnose van David Knight. Interessant, we leren over zelfhypnose. 12 uur lunch. Voorgerecht: Hoofdgerecht: Nagerecht: Het is tijdens de lunch helder geworden. 31 graden. Nog even lekker zonnen. We zitten om 12 uur ter hoogte van Egypte, Savaga, en 1 uur later bij Hurghada. Beide plaatsen hebben
we gedoken. Diner, we hebben nu beetje vaste tafel, gezellig met John en Fran uit Canada. Even dansen kijken en 9 uur naar het theater, daar is (dwarsfluit)fluitiste Suzanne G, wel aardig, het schijnt hard te waaien, dus ik wil dat graag nog eens ervaren, in Nederland is het meestal koud. Hier lekker warme wind. Helaas waait het zo hard, dat we nergens met het dek op mogen. Jammer. Alle deuren zijn gesloten

1. Rietje:
    22 april 2016
    Ik heb alles gelezen nou jullie hebben een geweldige vakantie gehad nog 2 dagen Venetië en dan naar huis is ook wel weer lekker. Wij gaan donderdag met vakantie wij kijken er naar uit. Gr rietje