Dag 13 - 7 November 2023 - Tenerife

7 november 2023 - Rotterdam, Nederland

Dag 13 - 7 November 2023 - Tenerife

6.00 de wekker,  vandaag naar Amsterdam vliegen.  We vliegen om 12 uur met Easyjet. Vanaf vliegveld -zuid. De bussen gaan goed met hulp van buschauffeur en Google maps. Maar het verkeer is net als in Nederland. FILE !!! Het is spitsttijd. We zijn na 3 bussen in Santa Cruz waar we de bus naar het vliegveld nemen. En half uur later dan gepland zijn we op de luchthaven om 10.00 uur ruim op tijd. Door de security-scan, hier moeten we wel ons drinken afstaan? Elk land heeft eigen regels,  elke vliegtuig maatschappij heeft zijn eigen regels,  qau afmetingen van de handbagage. We komen met onze handbagage koffers door de controle, een stel voor ons heeft te grote handbagage, moet deze labelen en wordt later in het ruim geplaatst. Wij lopen lekker door
Haha. Lang leve onze visvestten (11 zakken) en vest van Decathlon.  Geweldig wat een uitvinding. Het vest heeft 4 zakken,  en ik heb nog 2 zakken in mijn kniebroek (daar passen onze telefoons in.) in totaal 28 zakken Zo hoeven wij GEEN koffer mee te nemen. Scheelt geld & tijd. Voor dat geld doen wij weer LEUKE dingen.  Echt vakantie.  De volgende vakantie  (2 Januari  - 3 Maart) zal het niet lukken,  en nemen we waarschijnlijk 1 grote koffer mee (ruimbagage) Thuis ga ik kijken wat ik allemaal in de zakken mee had en een foto maken. Soms was het een gedoe maar ja,  je moet er wat voor over hebben.

Het was een fantastische vakantie.  in 11 dagen ( 2 reisdagen) meestal 1 dag "iets" ondernemen, de dag erna rust.

Rust en actie afwisselend :

- Bezoek Pedicure

Mooi. Zeer Tevreden

Slot: we landen om 18.15 uur,
19.08 de trein naar Amersfoort
19.50 uur trein naar Barneveld Centrum.
20.30 uur de bus bij Barneveld Centrum en 21.00 uur thuis. Vanaf 6.30 uur onderweg.

1. Tony:
    7 november 2023
    Ach, zit er alweer op. Welkom thuis en aftellen voor het volgende avontuur.
  2. Rietjel:
    8 november 2023
    Dat hebben ook alweer beleeft en mee gemaakt ik had een vraag werken jullie nog de groetjes en tot de volgende keer rietje