Dag 10 - 8 Januari - Verkouden op Lembeh......NEE!!!

8 januari 2016 - Lembeh Utara, Indonesië

Half 7 de wekker, ik zit helemaal vol, dus niet duiken. Nu vloek ik wel.  Wat moet ik hier, kan nergens heen, we zitten in een baai, je kan hier prachtig duiken, maar verder niets. Lea gaat naar Biting, en gaat iets voor me halen, wat misschien gaat werken, I hope so !!l Na het ontbijt spullen passen, in de hoop dat ik toch nog keer kan duiken. Johan gaat duiken met een Duitse gast, en ik ga maar in het zwembad, en mijn reisverhalen bijhouden. Johan komt terug en heeft 2 prachtige Muck- duiken gemaakt. Eerste duik 85 minuten, tweede duik 80 minuten. 3de duik 1 uur, derde duik 1 uur is standaard. Op 5 meter mocht hij alleen blijven, tot hij 30 BAR had. Super geregeld dat, dit is duiken zo wij graag zien. Ik zal een speciale map maken op reislogger.com met de "bijzondere wezens" die hij daar zag, gemaakt door Jenny uit Duitsland, zijn buddy die foto's maakte..Ik zit nog steeds vol heb 3 soorten tabletten geprobeerd en stomen, maar niets helpt. We besluiten morgen naar Manado terug te gaan, daar blijven we dan 5 dagen tot ons vliegtuig naar Sorong vertrekt, gisteren een vluchtwijziging gekregen van "ticketsindonesië.com", we  zouden 5 uur in de morgen vertrekken, dit wordt nu 7 uur. Zodat we de aansluiting op de ferry naar Waisai missen, mail gedaan naar "Methos"  (zie stayrayaampat.com) misschien gaat er 2 uur nog een ferry? (Antwoord terug, om 2 uur gaat er nog een ferry. )