Dag 10 - 11 Januari 2024

12 januari 2024 - Lovina, Indonesië

Dag 10 - 11 Januari 2024

Gisteren was het trouwens de hele dag droog. Ook fijn, geen paraplu mee. Het is nu 10.00 uur ik zit bij de pool te schrijven op een ligbed. Vervoer is geregeld voor €18.75 (51 km) de eigenaar van Kaia brengt ons naar Tembok. Check/afvinken zonder gezeur. Made wilde ons wegbrengen voor € 30.- andere vroeg € 24,- Gojek (soort uber vroeg €18.75)
Brunch om 11 uur bij Barclona. Nog 1 x massage bij "Arum" Reflexologie handen en voeten. Zalig. (€ 13.16) 1 uur. Naar buda, we wilde en milkshake ginger/mint nemen. Het is was op. Ook indonesia....."habish" (uitverkocht) 16. 00 weer zijn bijna het hotel en het gaat regenen. Om 17.45 uur worden we opgehaald in bij '" Secret Garden te gaan eten,  we hebben een "duck" besteld. En hele. We krijgen eerst Sotam Ayam, dan de  duck, en daarna nog een flensje met banaan.  We rekenen € 42,64 af. Duur voor Indonesische begrippen. Om 21.00 uur thuis en we vielen direct in slaap.
Morgen gaan we verkassen. Het waren 4 fantastische dagen. Hoop hier nogmaals terug te keren.