18 Oktober 2021 Malta boottocht

18 oktober 2021 - Malta, Malta

Half 6 wakker,  rommelen..... Tot half 8, daarna ontbijt. Om half 10 naar de haven. Buiten/boven  zit al bijna vol, toch weten we nog 2 plaatsen te bemachtigen op het dek. Aardige Engelse gunnen mij ook een plek,  Johan zit voor de glijbaan. Om half 11 vertrek "   ......" we gaan naar Blue bay/lagoon een mogen daar zwemmen. Heerlijk. Ik ga de 6 meter hoge glijbaan af. Even afkoelen,  als we naar Comino gaan gaat het regenen. 10 minuten dan is het weer droog. In de ochtend wijzigen wij ons plan we  wij gaan  vandaag alleen maar naar Comino, en  een andere dag naar Gozo met de "Hop-on" bus. Dus blijven we 4 uur wachten op Comino, daar is NIETS te beleven op de souvenirs en eettentjes na. Na een wandeling heb ik mooi de tijd om mijn blog bij te werken. En van de zon te genieten,  en nog even te zwemmen. Diegene  die naar Gozo gingen, hebben een half uur stortregens gehad.🤭 zo klein stukje en zo'n groot verschil in weer. Lijkt Nederland wel. Om 16.15 uur vertrekt de boot om de passagiers uit Gozo weer op te halen. Om half 6 zijn we bij de haven van Bigibba, 18.00 uur bij het hotel,  diner, en nog  even zwemmen, het hotel heeft een binnenzwembad met erg lekker warm water. Er is ook een wirlpool en sauna, maar helaas mogen we die niet gebruiken door de COVID-19. Nog even een sleutelpas gehaald, want ik had de "halfpension"/eetpas mee i.p.v. de sleutelpas. 🤭. Ben moe. 🥱 einde van een mooie dag. 💤💤💤👋

Aantal stappen: 10.556

Weer: 22 graden,  op Comino maar 20 graden,  maar warm genoeg. Zon, af en toe beetje bewolking en beetje regen op de boot.

1. Gerda Janssrn:
    19 oktober 2021
    Ziet er goed uit
  2. Rietjel:
    19 oktober 2021
    Leuk dat ik weer van jullie wat hoor mijn kinderen zitten op een cruiseschip 20 oktober varen zij naar Malta rietje