Dag 9: Melbu - Rognan

4 augustus 2019 - Narvik, Noorwegen

Dag 9 : Melbu - Rognan 365 km.
🇳🇴
Trondheim is NU nog 800 km. Vandaag gaan we naar Rognan.

Weer: Het is bewolkt. Maar windstil en niet koud.16-19 graden. Laat in de middag breekt de zon door.

1 overnachting in Rognan voor 2 personen kost tussen  €130-170 euro. Inclusief ontbijt.

5.45 uur opstaan het lijkt wel een werkvakantie. 6.30 ontbijt. 7.30 in de bus.  8.00 uur met de boot. Johan is verkouden  en heeft 2 dagen iets last van zijn keel. De boot is tegenover het hotel, maar hij moet een half uur van te voren bij de boot zijn. 8 uur met de ferry naar Fiskebøl. (Overtocht duurt 1uur)

10 uur koffiepauze bij een mooi fotopunt. 12.00 in ? Pauze.  We verlaten de mooie "Lofoten( allemaal kleine eilandjes) 14.30 uur met de boot(ferry) naar het vaste land.  Lekker uitwaaien op het dek. Onderweg nog een plaspauze oon de bosjes, de w.c was zo goor op de parkeerplaats.  Nu nog naar Rognan, waar we   18.45 uur  aankomen. 19.00 uur diner, bloemkoolsoep, hamburger, Zalm, vlees. Toetje bavarois.  Na het eten de eerste cappuccino uit de koffiemachine. Foto's maken van de omgeving en in bad, half 11 slapen.