Dag 7 - 2 November 2023 Tenerife

2 november 2023 - Puerto de la Cruz, Spanje

Dag 7 - 1 November 2023 Tenerife

8.00 uur ontbijt. Heb onrustig geslapen, ga vandaag paragliding doen,  voor de eerste keer. Heb wel parachute gesprongen voor 40 jaar terug en een tandemsprong, ook ultra light gevlogen met een motertje. Maar dit nog niet. Om 12 uur verzamelen bij Martianez Adventures weer zijn met zijn 4-ren. Eerst 1 uur de bergen inrijden,  om op 2.200 meter,  op de 'El Teide" eruit te gaan. Daar omkleden.  Sweater, en broek aan , helm op. Ik krijg een selfie-stick, maar dat ben ik niet gewend en ik zie ook niets op dat kleine schermpje, dus mijn begeleider/piloot filmt ook.  Gelukkig,  hoef ik alleen maar te genieten. Beter. Er hangt wel een wolkendeken. Je zit als het ware in de lucht, comfortabel in een "zitje". Echt een bijzondere en prachtige ervaring,  maar niet uit te leggen hoe het voelt. Het is Hemels. Na 30 minuten sta ik op het strandje bij de boulevard.  Johan staat op de grond foto's te maken.. Na afloop bij "Pomodore" eten met super uitzicht genieten we van een fantastische uiensoep en pizza Margarita. Echt het eten is hier geweldig. Ook nog halve liter Sangria erbij. Die is hier het goedkoopste. € 6,00. Bij het hotel in bad. En om half 8 diner. Half 10 naar bed.

1. Tony:
    3 november 2023
    Wow, wat een geweldige ervaring.