Dag 53 - 20 Februari 2016

20 februari 2016 - Lovina Beach, Indonesië

Om 3 uur worden we beiden wakker, het brandalarm op onze kamer gaat af ? Gelukkig loos alarm, Johan haalt de batterij eruit, anders stopt ie niet. Om 8 uur wakker. Yes lekker uitgeslapen, eindelijk. Ontbijt met bananen pannenkoek, en een fruitschaaltje na. Johan gaat half 10 fietsen naar "Air Panas" Het is 31 graden. Veel te heet voor mij in te fietsen, om überhaupt iets te doen. Bij accuweather.com staat gevoelstemperatuur, en geeft daar 42 graden aan, dat kan wel kloppen, dit voelt zo het hier, maar ja in Sanur en Kuta regent het steeds, dat ben je ook snel zat. Johan kan beter tegen warmte dan ik. Het is 9 - 10 km. De receptie zegt dat hij beter nu kan gaan dan in de middag, dan wordt het druk, vandaag is een ceremonie- dag, ze zijn hier druk met al die ceremonies, en offer's maken. Ik ga wat foto's op de reislogger plaatsen. Rond half 12 ga ik bij "Sea Breeze" wat drinken en een fried banana bestellen, even later komt Johan ook ( had briefje op de deur geplakt waar ik heen was. ) Daarna weer naar het hotel. Om half 4 nog klein hapje eten, en dan weer half 6 opgehaald door Secret garden, hier hebben we de eerste week 3 Januari ook gegeten. We krijgen 1 desert van het huis ( gratis ) We voelen ons erg welkom, ze doen erg hun best, ze zitten er nu 8 maanden en staan al op nr 2 bij tripadvisor een goede prestatie. 8 uur thuis, verhaaltje maken, nog wat lezen, en naar bed.