Dag 10 - 4 November 2023- Tenerife

7 november 2023 - Puerto de la Cruz, Spanje

Dag 10 - 4 November 2023 - Tenerife

7.15 uur wekker,  we gaan vandaag met de bus naar Costa Adeje daar is het mooiste zandstrand van Tenerife.
Een Dagkaart met de bus kost € 12,- en is 24 uur geldig.  Normaal zou dit € 50,- kosten. p.p(En moet je in elke bus een kaartje kopen.) We zijn 12.30 uur bij het strand, ik ga 2x in zee,  het is zalig. Er is niet veel golfslag.  We wachten tot de zonsondergang (18.34 uur) daarna om 18.42 uur met de bus. We wachten in Santa Cruz 1 uur om een directe verbinding te hebben met Puerto de la Cruz  en gaan de shoppingmall in,  met 8 verdiepingen en drinken daar een cappuccino.  Om 21.40 uur vertrekt de bus,  en we zijn om 22.30 uur bij "Magic" om nog een hapje spaghetti te eten. De spaghetti is in heel Puerto de la Cruz/Tenerife heerlijk. De Sangria krijgt hier een 10. Met crush-ijs en veel diepere smaak. En de voordeligste 6 euro voor een halve liter. De rest kost 9/10 euro voor halve liter = 2 glaasjes. Bij de boulevard betaal je voor het uitzicht. 23.30 val ik om, als mijn bed voorbij komt. Ben gelijk onder zeil. Dag met gouden randje.

Prijzen voor brandstoffen op Tenerife:
Diesel € 129,95