Dag 5 - 31 juli

2 augustus 2019 - Tromsø, Noorwegen

Noordkaap Dag 5 31 - Juli

Zon onder 23.39 uur
Zon op 00.47 uur

Remdierfarm,voeren,lasso werpen. Om 14.00 uur.- 17.00 - uur bij hotel "Scandic Homningsvag", 18.00 uur eten, 21.00 uur met een andere chauffeur naar de Noordkaap (Berno heeft zijn wettelijke rust) De rit duurt 45 minuten, bij aankomst dikke mist. Foto's gemaakt bij de bol.    prachtige IMAX film gekeken , en nog een keer de film gekeken. Buiten is het koud 5 graden, het voelt als 2 graden. Souvenirs gekocht en ik nog 2 paar heerlijke sokken met bont voor mezelf als kado. Nog chocomelk en cappuccino gedronken €10,- , en opeens werd het helderder, dus snel nog een paar foto's gemaakt.  00.15 gaan we weer terug naar het hotel. Het is schemerig... en 2.00 uur wordt het weer licht. Mooie ervaring. Dus pikdonker wordt het niet. Bizar. Alle hotels hebben h goede verduistering gordijnen, en ik draag nog een slaapmasker van "Tempur". Die is voor mij verslavend. Heerlijk zacht en pikkedonker. Super, bij deze voor de mensen die er 1 zoeken.  Neem TEMPUR.  P.S. ik wordt niet gesponsord voor deze reclame, helaas. 😉🤔😟

1. Nancy Van Oss:
    2 augustus 2019
    Thea als je weer eens ergens tegenaan loopt net als die sokken maak een foto en stuur hem meteen door ? Dan had ik ze ook graag gehad betaal ze je natuurlijk.
    Fijne reis nog groetjes Nancy